Mebos Ya bir iki gündür karnımın tam alt kısmına doğru bir ağrı var gaz ağrısı gibi arada bir batma hissi veriyor sizedede oluyormu acaba bu haftalarda normal diyorlar ama merak ettim bebeğim iyidir değilmi
Firdevsi O haftada banada oldu canm normal oturamıyordum karnım çok agrıyodu sanki adet olcam olamıyorum bebek büyüdüğü için galiba
Mebos Firdevsi aynen yaa ayaktayken bile sanki aşağı bişi baskı yapıyor gibi ağrıyor kasık ağrısı gibi hatta