fadimdurmus üstünden zaman geçip yazdığın için üstünden geçip yazdığını söylüyorum dalga geçiyorum hala açıklıyorsun allahım şaka gibi 😂 bende aktifsin de bana geç vermiyorsun diye çok kırılmıştım sana 🤮
Valla bacım ne dediğini sen kendin anlıyor Musun? Nar yazmasanız dedin bende ne var yazmış hemen çanınız mı istiyor dedim. Evet konumunla bilemezsin vs zırvaladın. Yazılmaması gereken bişe olsa admin siliyor zaten dedim sen daha neyin açıklamasını yapıyon yok silinecek olsa silerdin diyorsun bende aynı şeyi diyorum. kaç yaşındasın kimsin nesin valla aşırı merak ettim senin bu kadar yüzeysel düşünmelerinden nasıl biri olduğunu.
Hadi iyi geceler sana allah kavuştursun evladına 😃