Smeyyeklc Merhaba. Çapa yani İstanbul Tıp Fakültesinde mesai dışı muayenelerle F.G.U hanıma kontrol oldum şimdiye kadar. Bir sorun yaşamadım doktorum oldukça sakin bir bayan. Fakat doğumhanedesi için korkuyorum. Normal doğum olursa uzun bir süreç doktorumun kesin olup olmayacağı belli değil. Acaba yakın zamanda doğumhanede doğum yapan tecrübeli arkadaşlar var mı? 35.haftam bitiyor çok az zaman kaldı ve ben tedirginim 🙄
nurcakir58 Smeyyeklc bende özele gittim senin gibi fundata dogumama girdi sezeryan oldum hala capaya gidiyorum sezeryan oldum için 6ayi bekliyorum şimdi ise hanile kalınca Halil beye gidicem ben memnunum paralı ama olsun çünkü ilk bebeğimi kaybettim
nurcakir58 Smeyyeklc son haftaya kadar Funda hanım bakar biraz uyuşuk miyminti biri ama iyi yapısı öyle