Rabia200 Kızlar 33 haftalık hamileyim 32 haftada kontrolde bebeğin boynunda kordon olduğunu söyledi doktorumuz acaba sonradan düzelir mi
Oge Rabia200 düzelir düzelmeyede bilir sıkıntı yapmayın içerdeyken kordon ona bir şey yapmaz dolanmasına göre belki sezeryan olur doğumunuz belki normal endişelenmeyin
Rabia200 İnsan tedirgin oluyo bişey olursa diye inşallah sağ sağlim kucağımıza alırız doktorumuz herşey normal dedi ama zaman ne gösterir 😊