Smraozn12https://www.google.com/search?q=ah%C5%9Fap+be%C5%9Fik&client=ms-android-samsung&hl=tr-TR&prmd=sivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwj2rOu41pTlAhUOpIsKHVu-CL4Q_AUoAnoECAwQAg&biw=360&bih=640#imgrc=ijIBJfRcFzBpeM:&spf=1570813017205
Bizde bunu koyacaz yanımıza bnmde büyüdüğüm beşik. 😊 odasına da acele etmeye gerek yok aslında en az bi sene bırakamayacaz tek basına 😀 ama bu gayet güzelmiş fiyatıda harika yanına da güzel olır😊