Yagmur2020 Arkadaşlar ikili test sonuçlarım için hastaneye gideceğim ve korkuyorum ne olur bana dua edin sürekli kaygı içindeyim hayatı kendime zehir ediyorum lütfen dua edin bebeğim iyi olsun
Asya1610 Yagmur2020 canım korkma rabbimin izniyle bi sıkıntı çıkmaz inşallah. Ben de yaptırdım yaşımla alakalı düşük risk çıktı keşke hiç yaptırmasaydım. Korkudan sıkıntıdan başka birşey değil.
MissJones Yagmur2020 inşallah Allah yardımcın olsun..Allah bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.
Mucize001 Bende 34 yaşındayim ilk bebeğim olucak Allah nasip ederse 18 haftalik hamileyim canım.ikili temiz çıktı şimdi 4lu test verdik.2 3 güne çıkar dedi doktorumuz yasdan dolayı tedbirli olalim istiyor.Inşallah hersey çok guzel olur hepimiz için.sizde vesvese vermeyin kendinize bebeğinizi strese sokmayın annesi.
Ozican Yagmur2020 ikili test güzel çıkınca 3 lü ve 4 lüye gerek duymazlar neden gerek duymuş canım sordun mu ? Benim ikili temizdi diğerlerine gerek yok dedi.
Yagmur2020 Ozican sormadım ondan çıkınca başka doktora da gittim sonuçların çok iyi dedi yasım 34 belki ondandır