Gulfem07 Arkadaşlar park beşik alıp memnun kalan var mı?prego olimpia alacaktım gicirdiyor dediler alanlar bir oneride bulunursa sevinirim.
Gizemabc Gulfem07 kraftın park beşiklerinin iyi olduğunu okudum hep. Biz de kraft murphy model park yatak aldık. Kullanışlı, şık bir model. Henüz kullanmadık; ama mobilya beşiklere göre daha kullanışlı oluyormuş
Azracciiikkk Gulfem07 ilk kızımda kullandım 1 yaşında şuan halen kullanıyorum kraft calipso elite modelini ve çok memnunum şimdi ikinci çocuğum kullanicak allahın izniyle
Toprak_us Kraft aldım , kurulumu kolay , kumaşı kaliteli kumaş kokusu yok . Hem sallanma konumuna geliyor , hem sabitleniyor . Dönen oyuncağı var 3 adet ninnisi var . Yanıp sönen ışığı , sabit ışığı var . Titreşim özelliği var . Sinek konmaması için tül göndermişler geçirmeli . Hafif kolay taşınıyor . 70 - 120 aldım . Biraz büyüyünce alt kademesinde yatacak şekilde 2 katlı . Tavsiye ederim . Pregoyu , kanz bir kaç marka daha vardı araştırmıştım epey . Kraftta karar verdik . Malzemesi daha kaliteli .
Tbsdlmr E Bebekten nuna marka Sena modeli park yatak aldım bende kuzenimden görerek,sallanma özelliği Yok ama cok sağlam cok güzel kesinlikle tavsiye ediyorum..