Bgz_123 shsn erkekk canım bizim 2.oldugu için beşik araba sıkıntısı yok çok şükür bebegede bi 10lu bide 5li hastane çıkışı aldım 2 bttaniye birde kındak bşka bişymiz ypk bizmde valla 😀😀😀
shsn Bgz_123 ay maşşllah sağlıkla gelsin inşallah. bizimde kızımız geliyor inşallah. ay valla çok ihtiyaç var ve acemi olmak çok kötü.sen ne şanslıısn maşşllah