Recbey Ben bugün gittim bonibon yedim 13 haftalıkken gittiğimde erkek demişti çıkıntı var demişti doktorum bugünde dediki eli aşağıda dedi aşırı hareketli erkek dedi göstermiyor ama eli orda olan erkek oluyor dedi 🤦🏻♀️ Ve ultrason resmi veremedi aşırı hareketli dedi %99 erkek dedi 🤦🏻♀️☺️