Fdle 23 haftalık hamileyim ve karnım çok aşağı da üst tarafım resmen bomboş hep böyle aşağıda mı taşıyacağım bebeğimi yukarı çıkar mı yoksa 🙄
Tugbacan Fdle Canim bende 25+1 haftalik gebeyim benimde karnim asagida Hatta bi ara o kadar asagi indi ki doktor erken dogum riski var dedi Hakkimizda hayirljsi sag salim kucagimiza alalim da onemli olan o
Fdle Tugbacan bana doktor herhangi riskten söz etmedi ama ben kendim rahatsız oluyorum çok fazla karnım da çıkmadı 🙄
Fdle defne55 peki hafta ilerledikçe zor oluyor mu aşağıda taşımak annem de hep bizi kaşıklarım da taşırmış bana çektiysen aşağı da olur hep haftan ilerledikçe kasıklarına baskı yapar bazen yürümek bil zor olur falan dedi 🙄
Tugbacan Fdle Ya benim uzuntu sinir stresten oldu canim O hafta canimi cok sıktim sonra agri sanci derken kanamayla beraber acile gittik oyle oldu ondan once benimde bir seyim yoktu Sen canini sıkma
defne55 Fdle olmazmi oluyor tabi sürekli tuvalete çıkma isteği aşağı tarafta baskı bazen düşecek gibi hissediyorum 😊
Fdle Tugbacan sende sıkıntıya sokma kendini bebeğin için hiç birşeyi stres yapma canım boşver umursamaz ol sağlıkla hayirla kucaklarımıza alalım yavrularımızı inşallah 🙏🙏
defne55 Fdle daha çıkmaz zaten zaten 26 haftadan sonra bebekler kanala yerleşmeye başlıyor doğum pozisyonunu aliyor yani ozaman daha da çok aşağı iniyor
Fdle defne55 daha da aşağıya inerse vajinamda taşırım heralde 😁 neyse çarşamba günü randevum var zaten doktoruma bi sorayım bunu canım çok sağol
Afra34 Fdle 28 haftalık olacağız yarın hiç yukarı çıkmadı hep aşağıda çok zorlanıyorum kasık ağrısı oluyor 😒 korkuyorum bende de yukarı boş