Busraae Kızlar merhaba tecrübeli annelerden yardım istiyorum. Kıyafet konusunda cok kararsızım yani beden ölçüleri kafamı karıstırıyor mesela 6-9 aylıkları bebekler tam o aylarda mı giyiyor yoksa daha erken mi? Benim dogumum kışa gelecek ilk 4 aya dısarı cıkıp da alısveris derdine düşmek istemiyorum ama beden konularıda kararsızım. 0-3 ay fazla almadım cabuk büyüyorlar diye yardımcı olur musunuz
EbruCnr Busraae canım bu durum tamamen bebeğinin doğum ve gelişimine bağlı. Benim oğlum 3 kilo doğdu. 0-3 ay olan kıyafetlerini 4. Aya kadar falan giydi. He kilolu doğan bebekler oluyor 0-3 ayları sadece 1 ay giyebiliyorlar
mnli Busraae biz bebeğe 24 aya kadar kıyafet almışız yani çoğu hediye geldi daha bebek doğmadan. ütülerken baktım bazılarının ayları farklı ama aynı nerdeyse markaya göre bile değişiyor bizde de bir tane bile 6-9 yok 🙊 eşim git al diyor ama emin olamıyorum acil lazım değil diye bekletiyorum şuan o zamanki durumuna göre alacağım size de illa bir iki parça hediye gelir kalanını o anki bedenine göre alırsınız
shsn Busraae evet inanlmaz karışık bir konu benim bebeğmde aralık bebeği olacak ne alayım nasıl alayım blmiyorum. ama yeğenim mesela 52 cm doğdu 0-3 aylıkları 1 ay bile giyemedi :) eşim ve ben uzunuz sanırım bebeğimizde toplu olur mantıklı olan biraz büyük almak sanırım :)
Busraae EbruCnr evet canım kimisi 6-9 ayı 4.ayda giydirdim diyor kafası karısıyor insanın dedigin gibi bebegin gelişimine baglı demek ki
ygmr35 Benim ikinci hamiliegim en mantıklısı 0-3 ay çok az almak ben bunda dolap sayfasından toplu şekilde aldım içinde kullanılmis kullanılmamış var ilk oğlumda hepsini sıfır aldım ve çok abartmistim çoğunu hiç giyinmemisti bile çok çabuk büyüyorlar ... Benimkide kış bebeği olacak inşallah 🙏 Alacaklarimi 3-6 veya 6-9 alicam ama kumasada bağlı ondan 6 ayı 4 ayda giyiniyorlar
Busraae ygmr35 evet kuzum bazılarının 6-9 ay olmasına ragmen kalıbı küçük oluyor. Bende öyle düşünüyorum 6-9 ay alayım ki en azından büyük de olsa giyer ama küçüğe çare bulamam
Busraae ygmr35 dolap uygulaması nasıl canım güvenilir mi? Kullanılmış olsa bile kaliteli seyler var ama uygulamayı hiç kullanmadım
ygmr35 Busraae Busraae Bir kaç sipariş yaptım bu zamana kadar hiç birşey yaşamadım Aldığım ürünlerde çok iyi geldi anlatıklari gibiydi