Mr1517 Herkese günaydın 👋🏼 Dün 10.10.2019 da kucağımıza aldık prensesimizi. Sezaryanla doğurdum spinal oldum. Detaylara giricem ama şuan değil anlatıcam hikayemi sizlere. Her birinize dua ettim bol bol hala daha ediyorum. Rabbim yar ve yardımcımız olsun 🙏🏻 Sizden tek istediğim hala hastanedeyiz bugün taburcu olucaz inşallah , gazım var napabilirim bana tavsiye verin. Karnım taş gibi oldu ağrıdan uyuyamadım.
elifzeynebinannesi Mr1517 kuzum hayirli olsun, darisi basimiza..kayisi hoşafi gaz gecirmeye cok iyi diye duydum canim, birde karnini sarabilirsen cok sıkmayacak derecede sar istersen, ayaginida sıcak tut, gecmis olsun, Allah anali babali buyutsun insallh..
Esma_davut Mr1517 Gözünaydın canım Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah ☺ sende doğurdun sonunda darısı bize🤗
Mr1517 elifzeynebinannesi Aynen hastanede verdiler biraz iyi geldi. Allah razı olsun canım Rabbim sizlerede nasip etsin 🙏🏻
Banu_ayaz Bende sezaryen olacagim doktorum gelirken aksamdan icine taze nane atip beklettigim bir su getirmemi söyledi gaz cikisi icin rahatlatir dedi belki faydasi olur sana da saglikla buyut bebegini de 🤲🏼
Minikvemother Mr1517 benide aynı sorundan çıkartmamışlardı çörek otu yiyerek çıkarttım bol bol çörekotu tüketin hatta eve çıksanız bile bebeğin gazına da faydası oluyor