Bsrozsamli bende de dün oldu canım hastanede gözetim altında tuttular ama doğum sancısı değilmiş 31+2deyim ben vajinal enfeksiyon vardı ondan dedi doktor ve yumuşama olmuş rahim ağzında şimdilik sorun yok ama istirahat et dedi. Bence bir baktır ağrın çoksa canım