Sedagezer38 Deletedmom19 aynı bende de kusmamak için sürekli yatiyom çok halsizim Deniz2961 hiç bir ilaç hap kullanmiyorum ki midem ağrıyor hiç bişi gecirmiyo sizler de de olmuş muydu sürekli kusma isteği geldiğinde uzanıyorum sadece
Deletedmom19 9+1 deyim kusma gecmedi kokuya karşı hassasiyetimde dinmedi mecbur zorluyorum canım nezaman normale dönücem merak ediyorum
eydaNurParldar 9+3 bende bi süre kustum ama şuan sadece hafif bulantılar oluyor. Bünye meselesi tabii inşallah bir kaç haftaya kadar normale döneceğiz anneler sabır 💪🏻