Hamilebiranne bana cildiye ürtiker (kurdeşen) dedi. İnanılmaz kaşıntım vardı ve kabarıyordu vücudum. Tüm tahliller yapıldı. Karaciğer enzimleri ve Açlık safra asitleri (bu test gebelik kolestazı riski olabileceği için bakıldı). Sonuçlar iyi çıktı. Kurdeşen döküyormuşum. Advantan krem verdi ama hiç işe yaramadı bende. Alerji ilacı olan Zyrtec kullandım 8 gün. Bugün bıraktım bakalım kaşınacakmıyım. İlk 2 3 gün delirecek gibi oldum en rahatlatan şey buz tutmak ve karbonatlı su oldu beni. Herkese geçmiş olsun