HiraNisa Merhaba güzel hamisler ben 2.prensesimi birkac saat önce aldim kucagima. Size hastane odasinda yaziyorum yani😂 38+4te dogumum gerçeklesti. Şöyle baslamak gerekirse öncelikle herkesin bedeni ve doğumu ayrıdır bu yüzden her hikayeye kendinizi kaptirmayin,sadece faydali tüyolari kapiverin. Mesela benim ilk dogumumla ikinci dogumum arasi daglar kadar farkkk.... ilkimde kizim yarim saat haznede kaldi sancim dogum animda bile kesiyordu. 2 haftadir 2 cm 2.5 cm kadar açıklığım var sancim yok. Bugün 3 cm olunca doktorum rahmini yumusatip sancini baslaticaz dediginde saat 4 tu. 6 ya kadar güle oynaya gecti zaman. Saat 7 gibi beni tuttu gercek sancilar. Doktorum arka arkaya 3 normal dogun yaptırması gerek hastalari var ikinciyi yaptiriyord o ara yorgunluk ve sancilarda olsa gerek vücudum sanciyi kaldirmiyordu artik kalbime agri vuruyor basim agriyo iyi degilim diyorum. Hep en kötüyu düşünen biri olarak ben ölücem diye bagiriyordum. Sancilarim iyice artti muanede 6 cm dedi tansiyonum nabzim hepsi normal ben psikolejikmen hissediyorum ama. Neyse odays geldim tabi sancilara artik dayanamıyorum. Kusacagim dedim (kusmak her zaman cok iyi rahim birde açılıyor) kustum dedim afedersiniz sanki büyük abdestim var benim ebe onu duydu hemen muaneye götürdü beni doktor 9 cm dedi ve şok!inanamıyorum sana dedi ve 2.bayan dogurmustu daha yerleri temizlemeden beni aldi doguruyorsun dedi. Ama ben öyle yorgunum ki ilk kizimda gibi ıkın ıkın dogmicak saniyorum. Sanci geldi ikindim sanci geldi ikindim icime icime hic bagirmadim. Enerjimi bosa vermedim 3.sancida hoppa 2.kez mucizeyi yasadim anında agrim kesti. Ve kızım dogdu eş su falan arka arkaya hepsi. Igne vurdu kesti hiicc hissetmedim 3 dikisim varmis. Beybito prenses uykuya düşkün zorla emdiriyorum. Birde babaya benziyor bana inat gibi ah ne diyim 😂 neyse cok konuştum. Doktorum bana cok meyve suyu ic kus dedi gerek kalmadi ama gerçekten cok cok işe yarıyor. Herkese hayırlı doğumlar hanimlar bir avazda inşallah 🥰🤲🙏
elifzeynebinannesi HiraNisa masalla kuzum guzel dogum olmus, hayirli olsun, Rabbim sanada bebeginede saglik sihhat versin insallh, benimde ilk bebegim olacak 19 gunym var, insallh bizimde kolay olur, korkuyorum biraz..
Boncuk23 HiraNisa maşallah canım sağlıcakla toparla sende. Sağlıcakla büyüt yavrunu. Kaç kilo doğdu miniğin. Benimde pazartesi sezeryan nasipse 38+2 olucam
Myisland HiraNisa Allah analı babalı büyütsün insallah. 2.çiyi bekliyorum inşallah kolay olur bizimde böyle. 🧿🧿🧿🤰💖