Kbraergl_1 Merhaba kızlar 11.3 günlük hamileyim daha çok erken ama sanki karnımda minik minik hareketlerini hissediyorum hemen herşeyi bırakıyorum elimi karnıma koyuyorum acaba ben hissetmek istediğim içinmi oluyor🥺 sizler kacıncı haftanızda hissettiniz hareketlerini
Hilaliko Kbraergl_1 canım ben 20 haftalıgım daha yenı yenı su baloncukları patlar gbı bısı hıssedıyorum bnce sana ole gelıyor gazdır o
Bilgeeferhat Kbraergl_1 ilk hamilelikte mümkün değil o haftalarda hissetmek genelde 19-23 haftalar arasında hissediliyor ikinci gebelikte bile 16-17 de hissetmeye başlanıyor
Sghslove Kbraergl_1 çok erken daha canım ilk zamanlar içerde gaz şişkinliğe vs bağlı hareketlilik hissi oluyor ama ben 21-22 gibi hissettim