ilknuryzc1 canım bi sayfada okumuştum ama tam bilgim yok ama 3 altı hatta 2,5 civarı olması gerekiyormuş 3 üstü dahiliyeye gidip endokrin bölümüne sevk etmesi lazım takip altına alır orası seni diye biliyorum instagramda birgebeningünlügü var ordan bu bilgiyi öğrenmiştim istersen linkini göndereyim gönderisinin