minik_mucize aslında bana kalsa bi hafta daha falan beklerdim canım bende vajinal bakma taraftarı değilim ama benim daha önce iki kaybım var kalp durması sonucu 8. Haftada kürtaj olmak zorunda kaldım ve doktorum öğrenir öğrenmez gel dedi geçen hafta gittim Oksopar iğneye başladık haftaya cuma tekrar gel dedi raporda yazmadı kalp atışını duyunca yazıcam dedi zaten iğnemde biticek o yüzden mecbur gitmem lazım