Edaaturunc Kızlar yaklaşık bir haftadır bebeğimin hareketleri baya azaldı. Hissedemiyorum çok niye siZce endişelendim artık bugün doktoramı gitsem. Başka hiçbi sorunum yok ağrı sancı vs hiçbişeyim yok gayet iyiyim ama hareketleri öncekine göre baya yavaşladı🙁
Sghslove Edaaturunc doktoruna danış canım ama yeri daralıyor ya da daha çok uyumaya başlıyor vs diyenler de oluyor en iyisini doktorun bilir
azizeguneyy Edaaturunc yeri daraldığı için hareketleri azalıyor çok normal ama siz yinede doktora görünün ihmal etmeyin
Edaaturunc azizeguneyy evet bende kendimi yeri daraldığı için diye teselli ediyorum ama yinede bi telaş sardı içimi hiç yok değil yavaş ve az var hareketler