Eminelif25 Şahsen ben normal doğum yapmaktan korkuyorum. Birincisi sancı çekmek istemiyorum. İkincisi normal doğumda kesi atıldıktan sonra çok da bir önemi kaldığını düşünmüyorum; alt tarafa dikiş attırıp bir ay oturamayacağıma karnıma attırıp bir hafta on günde toparlanırım diye düşünüyorum. Son olarak da zaten panik bir insanım doğumda ıkınamam, bebeğe oksijen gitmez falan bebeğimi riske atamam. Normal doğum da sanıldığı kadar masum değil bence, insanların kendilerince korkuları oluyor canım.