EMiracle
Merhabalar herkese🤗 forumun genelde sessiz ama sıkı takipçilerindenim🌸 biraz uzun olacak sanırım uyarmadı demeyin😁 en baştan özet geçmek gerekirse malesef 3 gebelik kaybı😔 ve ardından gelen 3 yıldır hiç bir şekilde gebe kalamamam🤔 durumundan sonra tüp bebekte karar kılmışken tedaviye 2 gün kala mucizeme hamile olduğumu öğrendik💙 lenfosit aşısı, kan sulandırıcı iğneler destek vitaminler derken 12. Haftada çok ağır bir kanama geçirdikten sonra riskli hareketin yasak olduğu bir gebelik geçirdim... Sürekli Dr kontrolleri ve yaşadığım bir sürü Dr aksiliğinden sonra şükür ki son zamanlara kadar gelebildik 😊05.10.2019daki Dr kontrolümde doğum kanalının kapalı olduğunu daha zaman olduğunu söylediğinden ve hiç bir belirti olmadığından doğumu beklemeyen ben 09.10.2019da sabah ağır bir kusma bulantı ishalle başlayan rahatsızlığım sonucu öğlen 13.30da serum taktırmak için hastaneye gittiğimde doğumun başladığını 3cm açıklık olduğunu öğrendim 🙄 yatışım yapıldı kendi Dr um şehir dışında olduğundan yetişemedi ve o gün tesadüfen tanıştığım mükemmel Dr la doğuma girdik Allah razı olsun beni çok rahatlattı 💕kusma bulantı devam ederken aynı anda 9cm açıklıkla herşey yolunda gidiyordu tam sona geldik derken kaslarımın yorgun düşmesi sonucu vücudum artık kontrolü kaybetti ve dayanamadı sezeryana alınmak zorunda kaldım ☹️ama herşey de bir hayır vardır 09.10.2019 da saat 19.19da mucizem Mirsad'ımı kucaklamak nasip oldu💙şimdi birlikte hastanede 2. Gecemiz nasipse yarın çıkacağız bakmalara koklaşmalara doyamıyorum şükür ki herşeye rağmen miniğim de ben de iyiyiz🥰 yani demem o ki hiç birşey planlandığı gibi olmayabilir ama sakın moral bozmayın Rabbim hepinize mucizesini en güzel ve sağlıklı şekilde yaşatsın 💕 hakkınızı helal edin epey zamanınızı aldık 💗 bizim dualarımız sizlerle teyzeleri siz de bize bol bol dua edin 💙happy Kids te görüşmek dileğiyle🌸