Serimeri16 Bayanlar benim herşeyim normal ilerliyor basur um olduğu için doktorum seszeryan öneriyor normalde basur un daha kötü olacağını söyledi 37 haftalığım 39 sezaryan günü aldım. Acaba basuru olup normal doğum yapan oldumu
azizeguneyy Serimeri16 bende de var çok azıcık basur ama normal doğumumu etkilemesin ya sezeryandan tedirgin oluyorum birazcık 😓
Kumsalinannesii Serimeri16 benim üç tane parmak kadar uzayan vardı çok kötüydü ama Dr görmedimi bilmiyorum bende bisey sormadım. Normal doğum yaptım tabi daha çok sarktı ama üç tane ilaç yazdı eskisinden daha iyiyim kanamalarım oluyodu şimdi gene hamileyim sıkıntım yok
Raniniii Serimeri16 benimde var ama 6 senedir öyle sönük bir şekilde duruyor kimisinin doğumda oluyormus kimisininde dogumda daha beter oluyormuş basurum var diye sezeryan olmak istemiyorum doktora demedim açıkçası 😂
Cigdemjoyceobinajulu Bende ilk kızımda oldu basur yanlış ıkınmada simdi 35 haftalık oldum ama doktorum normal yaparsın bi sıkıntı olmaz dedı sende sende bi sor istersen zorunlu sezeryana gırıyomu diye doktoruna yoksa normal yap hıc bısey olmuyor
Serimeri16 Çok istiyorum bazen basürün acişina dayanmak olarak zor oluyorki hemen kendi kendime aman diyorum normal dogum dann sonra daha çok artarsa naparim diye
Duyguveminigi Serimeri16 arkadaslar sacmalamasin doktor bile olsa bunu nasil dio inan ablamiorum sezryani yklif edeblio 🙄 bnde en az 7-8 tne buyu nemeler var ve dr a sordgmda sorun deil dedi kortos dye krem verdi bn pk kllanmadim ilaclari pk onmseyen hatrlyan biri deilm cnki nyse dgumum normal okdu ve dgum yaptgimda hiiic orasyla ilgli bi aci yasamadim sdce 4 dikisim var kesi atilmisti ilk vc ckmaya calisrkn korktm okdr ondada ilc ictim gecti yani bosuna yardirmayin kendinizi
Myisland Raniniii benim küçük meme gibi birşey var ama hemoroid olduğunu anlamadım düşünmedim hiç. 1 sene öncede normal doğurdum. Şimdi yine hamileyim ama böyle ele geliyor ağrı acı zorlanma kanama yok sorun teşkil edermi acaba?🤔
Dilara25 Serimeri16 sezeryana bahane bulmuş gibi geldi bana 🙄 başka doktora görün derim bunu da ilk kez duyuyorum yani Basur herkeste vardır az cok.hiç olmayan bile doğumda illaki oluyo.ilk doğumda oldu Benim de.şimdi basurum var diye ikinci normal olmasın mı 🤦🏼♀️ kremler var bunun için.en önemlisi kabız olmamak tabi
mltmkrsd Serimeri16 hemoroidım var ve ben normal dogurdum. 5 gun once . Hemoroıd normal doguma engel degıl. Doktorum asla bunu engel olarak gormedı. Muhabbetını dahı yapmadık. ınanılmaz zordu dogumum. Bebegımın kafası buyuk oldugu ıcın. Asırı zorlandım dogururken . Evet hemoroıd sıstı felan ama bu kadar zorlu dogumdan sonra bıle toparlıyor yavas yavas.
CansuDRY Serimeri16 Evet, normal doğum yaptım. Doğumum çoook kolay olmasına rağmen, doğumdan sonra basur yüzünden bir hafta çok acı çektim ama bir hafta sonra da hiçbir şeyim kalmadı. Yine normal doğum yapmak istiyorum.
FSCMK Serimeri16 normal Doğum yaptım ve ablam altıma baktı sende de basur başlıyor arkan kanıyor dedi evet normal Doğumdan sonra basur da olunuyor