Yeni1bai 14haftalık hamileyim ve kabızlık yaşıyorum iyi gelecek şeyler önerisi olan yardımcı olabilirmi.
guneyasem14 Yeni1bai Merhaba içtiğin suyun içine 3-4 damla gerçek zeytinyağı koy ve iç. Ya da hakiki zeytinyağlı salata yap ye. Hemen rahatlatıyor.
ozgens Bende de aynı problem geçen hafta ishal problemi vardı. Şimdi de kabız. İshal olmaktan korkuyordum . Şimdi de kabız oldum tuvalete gidemiyorum . Bu haftalarda oluyor. Normal bir durum. Aç karnına meyve yiyorum posalı diye. Ama bende etki etmiyor belki sizde eder. Bebek emzirdiğim için bitkisel seyler kullanamıyorum.