Asyam21 canım benim ilk gebeliğim düşükle sonlandı ilk başta hafif lkan gördüm hemen gittim ama normal artarsa gel diye eve geri yolladılar gece bi daha gittim durmayınca kanama Progestan yazıp tekrar yolladılar ertesi günde zaten düşük yaptım yani demem o ki şimdi gitsen bile geri yollarlar sabahı bekleyip kanamayı kontrol etmen daha mantıklı açık kırmızı renkteyse ve git gide çoğalıyorsa endişelen onun dışında içini ferah tut, dua ederim bu gece senin için 💜