Kızlar 27. Haftamdaym bugün sabahtan beri adet sancısı gbi bir sancı var. Dayanılmayacak kadar değil ama rahatsız ediyor ve korkutuyor beni. Daha 2 gün öne doktordaydim herşey de yolundaydı. Bugün ayrıntılı ultrasonum vardı onda da bsey çıkmadı plesantanin aşağıda olması dışında. Var mı böyle bir durum yaşayan ?