Ocak16 ben hiç gitmedim canım hasta olarak bizim aile doktorumuz gibi bir şey. Benim de 1 ay önce sıkıntılı bi sürecim oldu kürtaj olmak zorunda kaldım Sakaryada doktoruma gittim aslında bir sıkıntı yok dedi ama ziya bey donanımlı ya birde ona görüneyim dedim :) ya birde galiba bu kadın doğum doktoru ile enerjinin tutması ile alakalı da olabilir