istanbullugelin_ üzüldüm adına ya doktorunu gittiginde güzel dille izah et canım ilk bide galiba normal tabi bilmemen bu kedi dışkısından veya çiğ ette olan mikrop bebege geçebilir ona bakıyorlar bizde. Varmı yokmu diye tabi tek o değil bi kaç bilmediğimiz ölçümlerede yapıyorlar zamanı geçmediyse doktor sana hangi tahlilleri yaptırman gerektiği bi kagıt verecek hastanede de sağlık ocağında da yapılır ama belirt vermediniz diye