Tugba1910 bende 40+2 oldum ama hala ne gelen var ne giden geçen hafta 2 cm açıklığım oldu hala aynı şekil devam ediyorum bide benim 32 haftadan sonra hep erken doğum denmişti geç bile kaldı 😔 bunaldım artık ne uyku ne düzen hiç bişey kalmadı biran önce yavruma kavuşmak istiyorum 🙏🙏🙏