ftscebeci71 canım yanlış yönlendirmek istemem bende araştırıp bildiğim ve duyduklarım kadarıyla açıklayayım bende 33 haftalık hamileyim yaşamadım yani ama akıntı şeklinde düşün hatta şöyle diyeyim ablam adet kanaması gibi demişti bian gelen bir akıntı devamı olmayan sadece renk açık pembe yahut kahverengi tonlarında demişti birde nişan gördükten saatler sonra da doğum olabilir birkaç gün yanıt hafta sonra da olabilir bu biraz kişiden kişiye değişen birşey 🤗 umarım yardımcı olabilmişimdir