pyrzmom Hamileliğime aynı bu şeker değeri ile başladım. Bu arada şeker hastası değilim. 7.haftamdaki tahlilde sonuç 120 çıktı. Hemen diyete başladım. Düzenli yürüdüm, bol su içtim. 1 haftada 3 kilo verdim. Şekerim 102 ye düştü. 26 haftalık oldum şu anda ve şekerimi hala düzenli olarak ölçüyorum. Her şey yolunda. Şekerim de 89-95 arası çıkıyor.