denizadaalpp canım ikiz bebek arabaları mutlaka yer kaplıyor vallahi,yaa arabaya sığmıyor yaa asansöre,ben prego ibiza aldım 7,5aydır full kullanıyoruz,aşırı geziyoruz,asansörümüz küçük mesela bizim arabayı çift konumdan tekliye alıyorum bebeğimin biri arabada biri pusetinde ayrı ayrı çıkarıyoruz,bagajımız gerçekten küçük arabayı dik konumda sığdırıyoruz bagaj zaten dolmuş oluyor,ikizler araba koltuklarında ben ortalarında oturuyorum,otobüs dolmuş vs hiç denemedim açıkçası zor olabilir,ikizler için hangi arabayı alsan bu sorunlar olucak,2 tane minik baston puset bile alsan gene sığma vs sıkıntılrı olucaktır,onun haricinde hiçbir sıkıntı yaşamadık ve ben aşırı memnunum pregodan çok rahat kullanımı,bebeklerin çantalarınıda büyük alt taşıma selesine koyuyorum hoopp dışarı,insanı yormuyor,bi sürü parçası var,bazen bi bebeğim kanguruda bi bebeğimde bebek arabasını tekli hale getirip kullanıyorum,yan yana olanlar belki daha hafif ama geniş olduğu için ve ben baston tarzı sevmediğim için hiç düşünmedim,joie markasınada bakmıştım ama öndeki bebek çok dar alanda kalıyordu öteki bebek daha geniş alandaydı kardeş arabası diye kullanılıyormuş genelde,başka sormak istediğin bişi varsa yardımcı olurum..