Nurten_akyol Ayyy iki haftadır kasılmalarım var sancılarım var nst de çıkıyor yarın kontrole gidicem bir sürprizle karşılaşmaktan korkuyorum bende🤣🤣 İshal olmuşum birde ebem bu da doğum belirtilerinden demişti acaba yaklaştı mı oğluş geliyor mu düşünmeden edemiyorum 37 haftalığız🙊