Yamo sabah gittiim yatışım yapıldı öğlen 2 ye kadar falan güldüm sancım gelmedi artırmaya başladılar saat 20.30 gibi Doğum yaptım 2. Doğumum du yani sanki biraz daha sert sancılar geçiyor ama allah kolaylık veriyor ben sancı çekerken başka kadın da çekiyordu onun ki ilkti ve normal sancı ile bekliyordu kendini yerden yere attı duvara vurdu yani ben uslu uslu çektşm acımı. Allah büyük ona sığınıp sancı çekerken dua etmeli