Zehra_krts kızlar çatı ağrısından yürüyemeyecek duruma gelmiştim oturduğum yerden kalkamıyordum yattığım yerde dönemiyordum hele yere oturursam kalkarken sanki bacaklarım birbirinden ayrılacak gibi oluyordu son çare doktoruma gittim ben dayanamıyorum dedim alttan muane etti enfeksiyon varmış bir kuru antibiyotik verdi içinde 3 tane hap vardı 3 gün kullanım için fitil ve parol verdi 3 günde ağrılarım nerdeyse bitti tamamen geçmedi ama rahatsız etmiyor en azından oturup ağlıyordum fitili yalan söylemicem 2 tane anca kullanmışımdır ama antibiyotik çok fayda etti hatta geçmezse dozunu artırıcam demişti gerek kalmadı akıntı da öyle sarı ya da yeşil değil beyaz oluyordu arada normal zannediyordum bence doktorunuza görüşün