Kadriye1 Devlet hastanesinde gebelik eğitime katıldım göbek bakımını doğunca biz yapıyoruz siz göbek düşene kadar hiç birşey yapmayacaksınız dediler ama bir yakınım 3 hafta önce doğum yaptı bebeğinin göbeği iltihaplanmış yoğun bakıma alındı benim bildigim düşene kadar bakımı yapılır. Bilgisi olan var mı?
CinarBaykal Kadriye1 Günde bir iki kez anti septik solüsyonlar ya da % 70 alkolle steril gazlı bezle silebilirsiniz. Göbek bağı düşmeden de bölgenin nemli kalmaması için banyo önerilmemekte