fat366 bana da biraz yüksek dedi nipt testi sanırım ismi belki yanlış yazmış olabilirim o testi yaptırdım ben henüz sonucu cıkmadı ama bunun sonucunda da net konuşamazsak amniyosentez önericem dedi ama ben eger öyle derse yaptırmicam. Sonuc olarak herşey Allahtan ve bebeğimiz engelli de olsa ben dünyaya getirmek isterim bu inanca sahibim eşim de böyle düşünüyor bu yüzden ben bunu doğmadan öğrensem ne olur öğrenmesem ne olur niye amniyosentez yaptırıp bebeği riske atayım. Hani amniyosentez yaptırıp bebeğe Bi tadevi yapılsa neyse bikaç ay erken öğrenicem dite gerek yok diye düşündük elbette sıkıntılı gecer o bikaç ay insan merak eder ama bu da bir imtihan deriz yani. Bunlar benim fikrim tabiki siz içinizden geceni yapın Rabbim yardımcınız olsun ama ferah tutun içinizi doktorların her tahmini de dogru cıkmıyor