Kubra9595 öncelikle hayırlı uğurlu olsun bebişin bende senin gibi 37+6 hamileyim dün hastaneye kontorole gitim doktorum 3,5 cm acıklı olduğunu söyledi nts de sanci cıktı beni doktorum eve gönderdi haftaya geldiye eyer agrım şiddetlenirse hemen gel yoksa ev de doğursun diye bu gün benim de ağrılarım fazlalaştı bilemedim gitsem birazdahami kalsam diye bide korkuyorum bebeğime birşey olacak diye çok da korkuyorum sizce ne yapmalıyım