Aaall6363 Çok şükür cnm yinede dinlen inş bise olmaz kafaya takma iyi düşün çünkü ben kötü ne düşünduysem yaşadım 😯
damlac Kızlar merhaba herkese, doktordan geldim. Kalbimiz pıt pıt atıyor 😍 140 idi hatta😊 bir de 5+5 dedi geriden geliyor demiştim ya iki gün geçti 6+5 olmuş, yakalamış bebiş gününü 😊 hepinize çok teşekkür ederim desteğiniz için, Rabbim sağ Salim hepimize kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻