Aleynaalper1 canım kontrole diye gittim 38. Haftamda suyu bitmiş direk acil doğuma alındım. Kan alındı kan sonuçlarım dahi ameliyathane de hazırlanırken alındı. 12:20 de doğuma girdim masaya 12.30 da yattım 12:47 de kızımla göz göze geldim. Çekiştirme vs gibi şeyler hissetmedim tabi heyecan korku merak stres o an hepsi bir aradaydı. Anestezi doktorum çok iyiydi herşeyi sırasıyla anlatarak yaptı. Bebeğimi görünce yanağını yanağıma değdirince o soğuk olan yanağım resmen sıcaklığıyla yandı 🙏🏻💙 kızımı yukarıya aldılar kontrol için beni de diktiler 1.20 gece ameliyathaneden çıktım epidural oldum. Odaya gittiğimde hemen herkesi çıkarttılar babasıyla kaldık ebeyle kızımı emzirdik şükür hemen tuttu ve emdi. Hatta tüm gece kan aldılar neden emmiyor diye şükür öyle bir emmiş ki hiç aç değil yatırın bunu dedi doktor 😂😂 yanında havlu ve ütü götür çıktığında hemen omuzlarına göğüslerine ütüleyip sarsınlar belki de sonradan benim sütüm hemen o yüzden geldi. İlk gece kaldım ama yavaş yavaş hareket etsem de kalkıp kızımı aldım kucağıma 2. Gün oturarak emzirdim evde ve hastane de yavaş yavaş bol bol yürüdüm. Şuan kızım 48 günlük 2 gün önce safra kesesi ameliyatı oldum hamilelikten dolayı taş oluşmuş çok ağrım oldu. Herşey geçiyor canım İnan ki karnında son gününün tadını çıkar. Ben son gün olduğunu bilseydim daha çok tadını çıkartırdım 😒😂😂