ttugg benim senden daha düşüktü değerlerim canım.
Ilkinde 13tü
Ikinci gittiğimde 26 olmuş 3 gün sonra ama doktoruma göre daha fazla olmalıydı düşük ihtimalin çok yüksek dedi çok korktuk çok dua ettik. 2 gün sonra yine kan verdim ve 149a yükselmişti yani dengesiz bi yükselişi vardı. Ama yükselmesi güzel bişey dedi doktorum. Ve şuan 29+5 haftalik hamileyim çok şükür 🙏🙏
Demem o ki dengesiz yükselmesine bakıp çok kendini harap etme bebeğine yazık. Ben çok dua ettim sende öyle yap rabbine sığın en doğrusunu o bilir🙏🙏🙏