Ayse-karadag canım hiç kullanma bence ilaç aynı ağrıysa maalesef o ağrı hiç geçmiyor ve giderek artıyor. Belli hareketlerde oldu için ağrı kesici de pek fayda etmiyor. 34 haftalığız 20 haftadan ber artarak devam ediyor. 😥 çoğu zaman oturduğum yerden eşim kaldırıyor 😭