Ilknurkadim
Kızlar ikinci doğumum olacak inşallah ilkinde 1 hafta önceden doğmuştu. Şuan günümün dolmasına 2 gün kaldı hala doğuramadım. Hicbir belirti de yok. Inanın o kadar korkuyorum doğumdan. Ama strese girdim şuan doğurmak istiyorum artık. Günü geçip doğmazsa ne yapıyorlar bilgisi olan var mı 😔😔
Hgelif
Benmde ikinci olacak 38+4 cok heycanlıyım bu sefer farklı hissediyorm kızım tam 40 haftalık dogmuştu baskı falan oluyo ama baska belirti yok
Ilknurkadim
Doğuramayacak mışım gibi hissediyorum sanki 🙄
Ilknurkadim
Korkumu bile unuttum yani o derece . Suni Şancı verirler diye korkuyorum şimdi de