Anneee3 haa öylemi bunu bilmiyordum.sanıyordumki devamlı kanama oluyor sonra akıntıya dönğşüyor.bende bir kanama bir akıntı olduğu için kafam karıştı.birde ultrasonda baktıklarında rahimde kan pıhtılarının kaldığını söylemşşlerdi onların kalmasından çok korkuyordum