Elifdddd Merhaba hanımlar kol ağrısı sızı şeklinde omuz ağrısı çekenler varmı korkuyorum normalmıdır 😢😢😢
belinay13 Elifdddd ben kizimda cok cektim asiriii hemde hamilelikten mi bilmiyorum tabi Rabbim yardimcin olsun
Mugge_1 Elifdddd benimde kollum omzum hafif hafif ağrıyordu eklem yerlerim belkide hamileliktendir canım ama bayadıe ağrımıyor geçici birşey
Elifdddd belinay13 rabbıme sukur çok öyle aman aman bi ağrı değil ama sızı seklınde böyle bı rahatsız edıci sımdıde eskısı gibi değilki herşey 😢korkuyor ınsan