Mucizebebegim3
Kizlar daha erken degil mi ?? 7+6 ..Su yutamiyorum bogazimda sanki birsey var engel oluyor ...Sizce bu biriken birsey var gibi his nedir..Korkuyorum nefesimde gider diye.. Ve surekli kalbimle midem arasinda bir siskinlik var catlatacak beni Boyle bir durum yasayan var mi??
Mucizebebegim3
Kizlar yokmu cevap yazacak birileri basina gelen falan😔😔
Handann
İstifra et rahatlarsın etmediğin sürece bunaltır boğazından inmez
Elzeminval
İlk zamanlarda şişkinlik bende de çok olmuştu hatta herkes bana 6 aylık hamile gibisin diyordu 🤦🏻♀️ Sonra sonra geçiyor bu bahsettiğiniz şeyler merak etmeyin sakin olun :)
gizembas
Refluden dolayi o doluluk hissi canim ya da faranjit de gecirmis olabilirsin benim de bogazim cok agriyo yutkunamiyorum korkma bir seycik olmaz balli ilik su ic rahatlatiyor