mbusra06 Merhabalar 😊 sezeryan olan annelerimize bir sorum olacak. Sezeryan kesiğiniz kaç cm ve ideal kesik kaç cm olmalı ? 🤔
Ebrs mbusra06 10 cm anca ya vardir ya yoktur canim. Birde dikiş sormuşsun, benimki yapistirma oldu. Yani estetik dikis. Oyle ip cekme yada erime olayi yok kalemle çizilmiş gibi bi görüntü var sadece. 1 haftada da ağrısı iyileşti
espalp mbusra06 bi bebek kafası boyu kadar ama gerçekten kısacık. Benimki yapıştırma. Hiç dikil alınmadı. Bant çıkınca batikon bile sürülmedi. Şimdi dermatix kullanıyorum hiç izi kalmayacak
seyma281015 mbusra06 ideal olanı 10 cm Dir fakat değişebilir bu, mesela benimki fazla. Makat gelişti o yüzden bide 4 kiloydu
mbusra06 Deletedmom124 peki kendi kendine eriyen dikiş mi atıldı yoksa daha sonradan dikişlerinizi aldirdiniz mi ?
Deletedmom124 mbusra06 1 hafta sonra ipi çekti sadece iki uç sadece görünüyor karın bölgemde canım estetik dedi ama anlamamıştım çoğu anne dikiş aldırmıyoruz demişti
Muallimehanim espalp Dermatix doktorunuz mu önerdi? Kullananlar öemnun mu? Bende sezeryan olacağım da
espalp Muallimehanim doktorum verdi. 3 ay kullanmamı önerdi sabah akşam nohut büyüklüğünde sürüyorum. Sonucu merak ediyorum ben de. Kullanan başka arkadaşım yok malesef
sevgilihayyam mbusra06 hiç ölçmedim. Ama küçük birşey. Lazer dikiş yapınca 1-2 haftaya pek birşeyde kalmıyor.