Anm çok duydum emzirirken yara oluyor diye. bu 2inci gebeligim ilk oglumu sütüm olmadıgı için emzirememşdim bilmiyorum. böyle yara olan varmı
espalp Anm hepimizin olmuştur sanırım. Ayva çekirdeklerine gece birkaç yemek kaşığı su koyup sabaha kadar bekletin. O jel gibi oluyor onu sürün göğüs uçlarınıza hiçbir şey kalmıyor
Mervemehr Anm benim de sütüm yok bebeğim de emmiyo zaten. Siz hiç mi emziremediniz nasıl oldu? Çok üzülüyorum 😢
EbruCnr Anm ister istemez oluyor canım Ben karbonatlı su yapıp pamukla sildim. Hem oğlumun ağzı pamukçuk olmasın diye hemde göğüsümdeki yaralara iyi geldi
Anm Mervemehr benimde az az geliyordu, doluyordu emdiginde boşalıyordu bir daha bebegim acıyana kadar belke ne zaman süt gelir.. bıkmışdım mamaya geçtim. bu bebegimde ama zorlamak istiyorum kendimi