beyazguvercinim33 bugün şansıma hep bu postlara denk geldim. Bende 35 teyim ve bugün bel ağrım yüzümden doğrulamıyorum. Çatı ağrısı zaten çok fena. Dün gece doğurmıyım lütfen diye okumadığım dua kalmadı. Bu ağrılar erken doğum belirtisi değil di mi? Ve aşırı sertleşiyor bugün ara ara nefesim kesiliyor resmen.