zgeKonaolueker ve 4.aydan itibaren lierac kullandm ama aksattigim günler çok oldu. Şimdiki aklim olsa ilk hamile kaldigimdan itibaren uc aya kadar bebek yağıyla her aksam yaglanirdim gogus, gobek bölgem, yanlarim ve bacaklarim dize kadar olmak uzere. Uc aydan sonrada bi çatlak kremine baslardm ayni seklde heryerimi ve bigun bile aksatmadan mumkunse bi sabah bi aksam. Buda istikrar isteyen bi durum. Ben yapamadm. Catladm. Yapsaydimda belki catlardm bunye meselesi. Ama yinede keske oyle yapsaydim.